2011-03-19

Saturday 19 March 2011
not in da mood of doing anything,

i hate decision making very much,
its really make my day sucks,
i cant get a correct answer,
or even make a accurate decision..

i cant afford a fall
or i shud fall down before i can climb again
mayb,

but i realli scared of falling down,
it hurts a lot!!

when i decide to buy a car,
i search for it

i ask every1 around me
and then when i get an offer for 17k Savvy,
i get block by my parent
-lots of advices went into my ears
then another day when baby tell me that we can own tat car
i felt =) in my heart
yes!
but why?
for showing off?
or
i really need to own our own car?

不论我做什么

我觉得你错了
你的态度真的很差
你没有在乎我

总说我没有顾及到你的感受
那谁来顾及我的感受,我的面子

和你聊天讲出我觉得所谓的问题
每次到最后
都是我的错
心很痛

你让我觉得你输不得
每次都在找借口来遮掩一切
说服自己
“我不是错的那一位”

宝贝
我不知道要怎样好
教教我好吗?

你一天比一天固执任性目中无人
让我们的相处多了一程隔膜

我真的不知道我哪里做到不好
我讲话的态度你也不喜欢
我该怎样好啊?

假装没事
忍气吞声
心胸放宽

0 comments:

Post a Comment